EN
Bankovnictví Telekomunikace Letectví B2B Další obory

Zákaznická zkušenost na call centru

« zpět

Zadání

Příprava strategie zákaznické zkušenosti a realizace call centra pro novou službu.

Řešení

Analýzou zákaznického cyklu a potřeb, společně s cíli nové služby, jsme navrhli detailní strategii zákaznické zkušenosti pro všechny situace kontaktu zákazníka se službou. Strategii jsme poté rozpracovali do kapacitního plánu (počty pracovníků) prodeje a zákaznické péče, popisů práce, prodejních skriptů a skriptů pro zákaznickou péči. Call centrum jsme realizovali od designu, přes technologické a kapacitní vybavení, výběr a vyškolení pracovníků až po zavedení principů zákaznické zkušenosti.

Další reference v kategorii

Bankovnictví Telekomunikace Letectví B2B Další obory

Tento web používá k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a marketingovým účelům soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace