EN
Bankovnictví Telekomunikace Letectví B2B Další obory

Centrum zákaznické zkušenosti

« zpět

Zadání

Návrh a realizace nového showroomu pro firemní zákazníky, který umožní zážitkovým způsobem porozumět nabídce technologických služeb a produktů.

Řešení

Experti z prodeje, komunikace, marketingu, zákaznické péče a technologií, a zákazníci sami, se v procesu Inovačních Farem podíleli na konceptu zákaznického centra, které unikátním zážitkovým způsobem interaktivně představuje služby pro firemní zákazníky. Design Centra staví na porozumění potřebám zákazníků včetně jejich přání a stížností během celého zákaznického cyklu, a zároveň aktivuje principy efektivního prodeje. Realizace od IO Studia získala prestižní ocenění Grand Prix architektů 2012.

Další reference v kategorii

Bankovnictví Telekomunikace Letectví B2B Další obory

Tento web používá k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a marketingovým účelům soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace